Lisää ryhtiä joogasta – kurssipalaute

Jooga bw

Jooga auttaa pitämään kehosta, mielestä ja ryhdistäsi huolta.

Lantio, selkäranka, rintakehä, core – näihin hyvän ryhdin kannalta olennaisiin osa-alueisiin keskityimme syksyllä 2015 EasyFit Herttoniemessä pitämässäni RYHTI-joogaryhmässä, jolle toivottiin jatkoa. Tässä muutama poiminta kurssipalautteesta:

”Hengitys! Hengitysharjoitteisiin varattiin hyvin aikaa ja vihdoin opin yhdistämään opettajan ohjaamaan mielikuvan ja hengityksen + ymmärtämään hengityksen tärkeyden kaikessa. Lisäksi paljon uusia harjoitteita ja jooga-innostus vain lisääntyi.”

”Olo tuntien jälkeen oli ihana! Rauhallinen ja energinen yhtä aikaa, ihana lämpö koko kehossa ja samanlainen tunne kuin hieronnan jälkeen :)”

”Kiitos, ohjaajasta säteili positiivista energiaa ja oli aidosti kiinnostuneen oloinen sekä uskoi tekemäänsä.”

Erityisen tärkeänä osallistujat kokivat kurssin aikana saadun tiedon ryhtiin vaikuttavista tekijöistä sekä ryhdin parantamiseen tarkoitetuista täsmäharjoitteista. Omaan arkeen sovellettaviksi ryhmäläiset mainitsivat mm. tietyt avaavat liikkeet ja liikesarjat, hengitysharjoitukset sekä yin-asanat.

Kiinnostaako sinua ryhdin parantaminen joogan keinoin? Tarjoan myös yksityis- ja pienryhmätunteja. Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää: susanna@flowsister.fi

FlowSister – Susanna Jussila on juoksuun ja joogaan erikoistunut koulutettu personal trainer ja hyvinvointivalmentaja. FlowSister toimii pääkaupunkiseudulla ja tuo palvelut tarvittaessa vaikka kotiisi. Lue lisää kohdasta Valmennuspaketit.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s